Tuesday 13 November 2012

ENTRY ABOUT ME | NEXT TOP PREMIUM BEAUTIFUL AGENT UTARA

Salam semua..


Di sini saya ingin mengucapkan bebanyak terima kasih kepada Nurul Ain Zulkarnaind kerana sudi buat entry tentang saya..terharu rasa u...  :)

Alhamdulillah..sepanjang perjalanan saya buat business nie bersama mentor hebat, Nurul Ain Zulkarnaind..business saya semakin lancar..malah business saya juga semakin berkembang..Alhamdulillah, syukur pada Allah...

Business nie bukanlah mementingkan income semata-mata, tetapi personaliti juga di titik beratkan...sebab tue saya makin berseri-seri (puji diri sendiri kejap..hee). Protege dan mentor mestilah laaa seiring..Seperti saya & Nurul Ain Zulkarnaind... Nurul Ain Zulkarnaind comel orang nya..so..saya haruslah follow seperti beliau..comel & dapat income RM5k+++..  :)



Ok u ollsss...u olsss  nak tengok ker entry yang Nurul Ain Zulkarnaind buat tentang saya  ?? 


Selamat membaca..sayang u olsss.. :)


2 comments:

  1. Semoga businessnya terus berjalan lancar Ramizah.
    Salam kenal.

    ReplyDelete