Monday 18 February 2013

Larva bersarang di PAYUDARA...!!!


Ok entry kali ni agak geli anda sila muntah laju2 ye... Tak dapat nak bayangkan if benda ni terjadi pada kita wahai kaum hawa.. Oh no!!! Tapi saya cekalkan hati jugak nak share benda ni dengan korang.. Hope after this korang jangan amek semua benda simple hokey.. !



Arghhhhhhhhhh... menakutkan... !!!!!!!!!!

sila baca n amek perhatian !

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.

Setelah ia kembali, ia menemui dokter karena sudah dimulainya rasa sakit. Dokter tidak tahu penyakit apa yang di derita nya, dokter memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari dokter2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Sialnya sang dokter sedang berlibur. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.

Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya.


nota kaki : sila basuh dahulu bra atau apa jua pakaian yg anda baru je beli dari kedai.. Kuman takkan kenal siapa mangsanya dan tak dapat di lihat dgn mata kasar.. 

Sekian.

3 comments:

  1. ada orang kata gambar tu ada org edit dengan buah teratai... huu kalau betul ada, eeee yerk!!!!! scarynyaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. oppsss..tak sure lak tentang edit gambar tue..tapi sejak tahun 2007 lagi saya pernah terbaca info nie..scary nya...

      Delete
  2. good info...bace smbil menahan geli...

    ReplyDelete