Sunday 17 March 2013

Free Holiday Trip at Paris & London

Assalamualaikum & Happy Sunday :)

Entri kali nie saya nak share dengan u ollss pengalaman my bff, Nurul Ain Zulkarnaind a.k.a Top Beautilicious yang telah menjejaki Kota London & Kota Paris. Wow !!!! syok nyaaa....memang jealous lah sebab dia dapat pergi Europe nie free of charge & hanya bawak duit shopping jer. Ain ada kat europe selama 8 hari & disebabkan ada sedikit masalah di sana, my bff telah extend her holiday trip to 10 days. Bestnya..best nya....


Nie laa bagasi Nurul Ain Zulkarnaind untuk beliau bawak ke Europe. Besar dowhh..time nie saya tolong my bff kemas bag sebab dia kata, kalo tak de kawan teman, dia tak pandai nak kemas. So, tugas saya tolong remind barang apa yang penting untuk di bawa. Simple jer tugas seorang sahabat. Peace :)


 Berkumpul di KLIA. Green + Pink. GLAMus the best !!! Bergambar with lovely masing-masing. Opppss Nurul Ain Zulkarnaind keseorangan di situ. Coming soon dear bawak mr.love ya.. :)



1st update from Nurul Ain Zulkarnaind from Kota London. She with team GLAM di Eye on London. Memang terserlah wajah keceriaan diorang kan. 



Shopping dengan perempuan memang tak dapat dipisahkan. Nurul Ain Zulkarnaind gtau saya, harga handbag kat sana lebih murah dari Malaysia. So, tanpa buang masa lagi, 10hb terus saya bankin duit & suruh my bff tolong belikan branded handbag kat sana. Syukur ada bonus di awal bulan. Alhamdulillah..




3 team Beautilicious. Nurul Ain Zulkarnaind, kak Ain Nizar & kak Shaliza Aziz. Memang diorang berehat sepuas-puasnya & hari-hari aktiviti diorang adalah SHOPPING !!!




Shopping....shopping & terus  shopping. Saya nampak my paper bag for my branded handbag. Yay !!! Tak sabar nak tunggu my bff bawak balik Malaysia :)



Wajah keceriaan di Kota London.


Lompat tinggi-tinggi !!!


Nie laaa my great mentor a.k.a my bff. Alhamdulillah tak sangka dengan persahabatan yang terjalin sampai sekarang sebenarnya ada hikmah di sebaliknya. Thanks Nurul Ain Zulkarnaind sudi share dengan saya tentang ilmu Media Social Networking. Walaupun saya belum success seperti beliau, tapi saya dapat rasa hidup saya ada perubahan & bukan masih di takuk yang lama.

"Usia muda bukanlah usia untuk bersuka ria selama-lamanya. Tapi, di usia nie lah kita perlu cari sesuatu yang baru & bolee dibuat bekalan untuk dibuat pada jangka masa lama."- Ramizah Rahman


No comments:

Post a Comment