Friday 13 October 2017

SAYA TAK MINAT BUSINESS!!!




Bila nak mulakan business, mesti ramai kata "SAYA TAK MINAT". Ini jawapan majoriti yang Miza jumpa. Maaf andai ada yang tersinggung. Cuba korang perhatikan betul-betul keadaan korang sekarang. Korang jadi agent jual tudung, jual cake, jual vitamin, jadi personal shopper. Adakah itu masih jawapan "SAYA TAK MINAT?"


Bila ramai kawan-kawan sekeliling yang tahu Miza buat business bersama SHOM, mesti ramai beranggapan, alahhh..MLM BUSINESS. Awak faham tak apa itu MLM? Kalau tak berapa nak faham, jangan terlalu cepat menuduh.


Kat sini, Miza share APA ITU MLM.
http://www.shalizaaziz.com/2017/08/say-no-to-mlm-really.html


BACA & FAHAMKAN BETUL-BETUL.






Kalau korang tengok, semakin ramai TDC PB EXPERT, jangan gelabah. Itu adalah disebabkan faktor-faktor nie:





1) Produk Terhebat.
Bila kita dah jumpa produk/service yang berkualiti dan diperlukan oleh orang, of course demands terhadap produk takkan terputus.. Tambahan pula produk dikenali dalam internet.. Kejap jer orang tahu seperti cendawan tumbuh selepas hujan..


2) Promosi Bergerak
Guna jari dan mulut jer untuk promote barang, pengguna akan lebih dekat dan mudah faham tentang bisnes nih.. Online jer, kita dapat sebarkan produk/service dengan cepat, mudah dan saving cost..


3) Lokasi Meluas
Thru Facebook, Instagram and Blog  jer.. Simple.. Tak lupa kenalan kita dari setiap pelusuk sangat membantu dalam aktiviti bisnes online Miza sekarang.. Siap boleh tambah kenalan baru dan mudah bekerja..


4) Mampu Milik
Bayangkan bila kita dapat penuhi kehendak customers, semestinya barang kita mampu dibeli oleh mereka.. Yakin dengan keberkesanan produk/service kita saja..

Seronok tak bila kita boleh jana income dengan cara yang fleksibel? Kita boleh buat secara fulltime mahupun part-time.. Terpulang pada kita.. Yang penting bisnes kita ada produk dan service yang tip-top.. ^_^
















BERMINAT??


Contact me now!!










Ramizah Rahman
011-37897488
Top Agent Premium Beautiful | NEGERI SEMBILAN



2 comments: