Friday 5 January 2018

HELLO 2018 !

Assalamualaikum. Masih belum terlewat agaknya Miza nak wish Happy New Year kan. Almaklumlah, 1 Januari 2018, Miza baru balik dari kampung. Dari Kedah ke Port Dickson. Tak sempat pulak nak buat entry New Year kan. Hehe..

Sebelum kita tempuh tahun 2018 yang penuh pancaroba nie, jom kita throwback dulu tahun-tahun sebelum nie. Apa yang negatif, kita tinggalkan. Untuk tahun 2018, kita nakkan aura positif. Baru boleh maju ke hadapan. Betul?

Setiap tahun mesti ada azam kan? AZAM 2018 RAMIZAH RAHMAN - Nak jadi seorang isteri yang solehah, ibu yang baik kepada Kapten MAR, anak yang baik, rakan yang positif serta seorang mentor yang berwawasan tinggi untuk protege-protege Miza. Selain tue, awal-awal bulan lagi, Miza dah ada IMPIAN nak tambah collection branded handbag. LV. Louis Vuitton. Dan Miza jugak nak fly ke negara orang. Paris & Switzerland secara percuma berbekalkan duit poket RM 20,000.

Fuhhh !!! Tinggi sungguh azam Miza nie kan. Tapi, tak mustahil kalau kita berusaha. In shaa Allah, kejayaan pasti milik orang yang berusaha.

Semoga kita terus istiqamah untuk azam 2018. Tahun baru, semangat baru. Hoyehh!!












No comments:

Post a Comment