Tuesday 2 October 2018

G8 UNITY POWER UP SEMINAR VOL.2 2018


 Alhamdulillah... Syukur ke hadrat Illahi. 29 September 2018 Miza berjaya hadirkan diri ke Power Up Seminar Vol.2. Sebelum pergi seminar nie pun, Miza memang dah terasa AURA yang bakal Miza dapat, sangat luar biasa. Memang kebaboommm,



Wajah keluar rumah, 6.30 am

Perjalanan Miza ke SACC, Shah Alam, 100km lebih. Syukur Alhamdulillah, ada geng dari Nilai, Negeri Sembilan attend seminar kali nie. Bila berteman nie, kurang lah nak mengantuk. Sembangg ajer sepanjang jalan. Not membawang yerr. Ehee...



Inilah teman Miza ke Seminar kali nie, kak Sarinah Bain. Umur 49 tahun, pangkat Manager ye di KLIA2. Tapi...so humble & totap nak carii duit lebih with G8 Unity. Nak pencen awal katanya. Semoga dipermudahkan urusan akak ye. :)


Sepanjang seminar nie, Miza tak sempat mengantuk. Memang sentiasa bersemangat jerr. Tambah-tambah pulak bila satu dewan, seramai 160 orang positif-positif belaka. Kalau kita negatif, ramaii yang positif, memang kalah yang negatif nie.

Banyak FEEDBACK sebenarnya daripada rakan kongsi. Ada yang rasa ilmu dari 8am till 6 pm tak cukup. Ada pulak rasa sedih bila terpaksa balik sebab masing-masing terpaksa bekerja. (di negeri Utara dan Johor). Ada yang mata asikkk merahhh jerr. Ada yang terus bersemangat nak buat business betul-betul. Nie semua sebab ramai dah yang berjaya capai income 5 angka, semua bermula dari SUSAH. Bukan lah lahir dari golongan have-have.


with Kak Munira Ibrahim from Baling, Kedah & mak Fika, Catriona Ross. Lappp sangat.





TEAMWORKS MAKE DREAMS WORKS


Do follow FB & IG - Ramizah Rahman


No comments:

Post a Comment