Friday 24 August 2012

5 Syawal

5 Syawal yang sungguh bermakna...

Bermakna macam mana tue??? Bermakna sebab 1 day saya beraya sakan..tak de istilah untuk berehat...best sangat...letih ?? Of course laa tak..pagi-pagi dah makan maharani..confirm lahh cergas kan..

Dari tengahari sampai ke malam saya beraya..total rumah yang saya pergi..8 buah rumah..banyak kan..tapi kenapa tak terasa pun macam 8 buah rumah ekk..?? Pelik lak rasa...heee...

Kedah..Penang..Perak...3 negeri saya pergi beraya tau dalam masa sehari...weehuu..tapi sempadan jer korang 3 negeri nie..(kasi syokk jer..)

Apa yang best time raya nie...yang dekat berkunjung-kunjungan..dari tak rapat boleh jadi rapat..dari tak mesra..bolee bertambah mesra..syokklahh..tapi..paling best dapat makan lahh...of course...hee..

Ok laa u ollsss dah malam nie..esok saya keje pulakss...jom tido...oppsss...minum lactolite dulu..baru perut tak meragam esok...ok...selamat malam semua...sweet dreamzz.. :-)


14 comments: