Thursday 23 August 2012

Raya..raya & terus beraya

Salam semua...camana raya uollsss...

Meriah tak?? Mesti meriah kann...iyer laa dapat berkumpul dengan sanak - saudara...sahabat-handal..time nie laa nak berkumpul ramai-ramai pun kann.. :-)

Tapi..for this year...saya beraya hanya waktu malam jer..almaklumlaa siang hari kena laa pergi kerja hakiki...tapi..bukan penghalang untuk saya beraya..sekarang schedule raya sy pun full tau..best..best..dapat makan.. :-)

U ollss nak tengok tak jadual raya saya..

1st raya..confirm laa beraya di Kuala Kangsar..my hometown..

2nd raya..beraya di rumah ex-polimas dulu...walaupun agak lewat pergi open house my friend..makanan tetap adoo..rezeki..rezeki...

3rd raya..jadi tuan rumah..sambut tetamu..sedara-mara & kawan-kawan datang rumah..

4th raya...saya beraya di Sungai Petani..my beautiful partner house..Nurul Ain Zulkarnaind a.k.a yong...ramai jugakk tetamu yang hadir..makanan apatah lagi..sangat banyak lahh..sampai kenyang lahh perut saya...nasib laa saya ada lactolite..tak perlu laa risau kalau makan banyak - banyak punn..makan..makan & terus makan.. :-)

Hari nie plakss...saya nak pergi beraya rumah kawan-kawan..so..kepada sesiapa yang buat open house ...jemput laa saya.. :-)


No comments:

Post a Comment