Wednesday 3 April 2019

MAJLIS HI-TEA 2019


Miza nak ucapkan bebanyak terima kasih untuk mentor Miza, CDM Ain Zulkarnaind sebab beri peluang pada Miza untuk hadir bersama di Majlis Hi-Tea Legasi CDC Abang Lan dan Kak Ana. Rasa kerdilnya diri nie bila disatukan dengan Multi-Millionaire. Paham-paham jerrr lahh, Miza nie, sales 1 Juta pun belum capai. Huu..

Tapi..Bila dalam kelompok yang besar, In shaa Allah, Impian 2020 Miza adalah untuk capai sales 1 juta yang pertama. Bukan sekadar kata-kata. Tapi..seiring dengan tindakan waktu Miza update nie. Korang yang baca nie, doakan untuk Miza ye. :)



Inilah CDC Hajah Siti Rohana atau lebih mesra panggil CDM Kak Ana. Sangat merendah diri dan mudah mesra. Ya Allah...Aura Jutawan tue..dah meresap dalam tubuh nie. In shaa Allah, Kalau usaha kita sama dengan usaha apa yang CDM Kak Ana buat dulu, pasti kita dapat hasil yang sama. Siapa yang tak teringin nak taja Pakej Haji yang terbaik untuk parents kan? 

CDM Kak Ana hanyalah anak penoreh getah dan bekerja sebagai guru suatu ketika dulu. Nasib beliau berubah 360 darjah bila beliau bercapai lahirkan ratus-ratus jutawan yang bernilai RM 2 juta hanya dalam beberapa tahun. Alhamdulillah..Miza bangga bila Miza adalah keturunan CDM Kak Ana. Jutawan di dunia dan akhirat seiring. Itulah passion Miza. In shaa Allah..







Majlis Hi-Tea Exclusive di terhad untuk 30 orang jer. Sebab tue. memang tak ramai yang hadir. Miza glad sebab diberi kepercayaan untuk mewakili team The Diamond Circle for this Exclusive Hi-Tea. 





 Nak berjaya, tak pernah ada jalan singkat. Pasti ada jalan berliku yang wajib kita tempuh. Miza bersyukur, team The Diamond Circle masih menjadi TOP TEAM dalam SHOM. Miza yakin, dengan Legasi CDC Abang Lan dan Kak Ana, kami pasti dan pasti boleh menjadi usahawan pilihan SHOM in 5 years from NOW!





Miza, Skuad PB Expert, Premium Beautiful Port Dickson dan Premium Beautiful Seremban sentiasa membuka peluang untuk yang sama-sama nak jana income thru online. Jangan risau tentang masa yang terhad, setiap hari, pasti boleh generate income minimum RM 100 jika kita ada cara yang betul. KONSISTEN adalah tips utama.


16 comments: