Monday 24 September 2012

BB PLUS KOLAGEN + PREMIUM BEAUTIFUL

Hi uolss, 

Hari ni saya nak share something baru .. benda elok harus share dengan kawan-kawan kan .. Apetah lagi bab kecantikan ni ..

Uolss pernah dengar about kolagen? Saya pernah la dengar tapi tak pernah try .. Konon rasa cam tak perlu je .. 

Rupa-rupanya kolagen ni dah famous .. saya je yang ketinggalan .. huhu 

Kenapa ramai wanita pilih makanan kesihatan berasaskan kolagen?

  • Dapat melambatkan proses penuaan
  • Menjadikan kulit lebih anjal & cantik

Apa itu kolagen?
  • Protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan dan  80% struktur kulit terbentuk darinya.
  • Menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan




As solution kepada masalah kulit kita, saya perkenalkan ..

BB Plus kolagen











Rasa BB Plus ni macam air ribena, sedap sangat .. Kalau tak sedap, saya susah nak telan yang pelik2 ni  ;)

Cara pengambilan:

  • 1 sachet + 1 cawan / 150ml air sejuk
  • minum sebelum makan or sebelum tidur



Buat masa ni ade promosi BB Plus .. 

Beli 4 BB Plus = Percuma 1 BB Plus + 1 tumbler 




For FREE TRIAL, just contact saya ye :)

mobile: 019-4156087
email: rmsqmieza@gmail.com


No comments:

Post a Comment