Sunday 23 December 2012

Review for GLAM Celebration UT20 | STADIUM MELAWATI SHAH ALAM


As salam Hi uols.... today saya nak share about UT20..(Ulang Tahun Syarikat yang ke 20 tahun)..sorry agak lewat buat entry cz nak bagi yang terbaik for this entry.. 

Last month, 24 November 2012, di Stadium Melawati Shah Alam telah berlangsungnya Majlis Ulang Tahun Syarikat yang ke 20 tahun.. Yang menarik sangat time majlis nie bila our best Leader Pakai Dress macam Barbies yang harga dia wow!! boleh tahan...RM20K tempah khas dari Rezman Ruzaimi eemmm gila meletupss lahh..tak percaya ?? Jom tengok gambar beliau...our best Leader, CDM Hanis Haizi...

Kali ini majlis Ulang Tahun (UT) syarikat ke-20 telah diraikan dengan meriah di Stadium Melawati Shah Alam.. Majlis tersebut di buat pada jam 12 tengahari untuk memudahkan usahawan2 yang datang dari seluruh Malaysia.. Dan anggaran usahawan2 yang hadir seramai 8,000 orang.. Since our team, GLAM focusing in Online Social Media Marketing, so jauh mana pun uolss, uolss boleh cari side income dengan biznes ni.. ;) Itu buat saya tertarik dengan GLAM..




See !!! cantik kan..Dress CDM Hanis Haizi...ni baru dalam gambar.. saya tengok depan-depan rasa nak pengsan jer.. :)



Next is CDM Sha Khalid, CDM yang kami raikan from our Beautilicious group..Dress K.Sha pun meletupss jugak tau... :)


 Now..saya bersama bakal CDM Shaliza Aziz, from part time as a banker..Now, Full time dalam business Premium Beautiful nie..Cantik tak u olls ?? of course laa meletupss kan... :)

Last but not least with Top Beautilicous, Nurul Ain Zulkarnaind...hanya seorang yang biasa-biasa tapi sekarang dah jadi seorang yang luar biasa..Suka bekerja dengan ain nie because mesra & tak kedekut ilmu tau u olss.. :)

Now..jom kita cuci mata dengan CDM-CDM yang kami raikan from our group, Green Leaders Group (GLG).







Dalam bisnes ni takde istilah baru atau lama kerana semuanya dah macam adik-beradik & family.. Even dorang yang baru pertama kali datang, tapi kejap je dah boleh mesra.. Seronok kan.. Kawan pun semakin bertambah..dari tak kenal boleh jadi rapat tau...best sangat-sangat...Saya nie dari seorang pemalu terus bole jadi mudah mesra dengan orang..I like !!



Yang special kali nie beacuse ada persembahan istimewa dari Dayang Nurfaizah & Shila Amzah..best sangat tau u ollsss..bukan senang nak dapat tengok konsert dua artis hebat nie secara live & free pulak tue..Memang bertuah saya pilih business nie sebagai side income saya..alhamdulillah :)





Nie semua adalah dari group Green Leaders Group..see..ramai kan.. !!

  So wanna be part of GLAM?

Just contact saya & I will share the details.. Next year uolss pulak akan diraikan macam ni.. ;)
Just follow me on..

Facebook : Ramizah Rahman
Email : ramizahrahman88@yahoo.com
Phone no : 019-4156087




2 comments:

  1. Perghhhh mantop!!!! bestnyaaaa, tengok you all dress up.. superb!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ainaa memang sangat best tau dear...kalah artis u :)

      Delete