Wednesday 23 October 2013

RAHSIA KESIHATAN RAMIZAH RAHMAN

Assalamualaikum & Happy Wednesday,


Apa khabar semua? Minggu nie kerja happy or still lazy mood? Minggu nie saya agak happy but still nervous sebab pakej percutian secara percuma ke GOLD COAST, AUSTRALIA akan berakhir tak lama lagi..8 days more to go. Fizikal & mental kena kuat, kalau tak no energy untuk fight it!!!


So, saya nak selit sikit dengan rahsia tips kecergasan sepanjang hari. Sebenarnya saya adalah pengamal makan jamu Maharani & minum BB Plus Collagen. Amalkan setiap hari & tak pernah miss lagi sebelum nie. Alhamdulillah, energy saya kekal aktif daripada pagi sampai ke malam & secara tak langsung kulit saya semakin glowing & tak perlu make-up tebal macam sebelum nie. 2 IN 1. Best kan?


Thanks to CDM Shaliza Aziz, mentor of GLAM The Diamond Circle yang tegur dengan perubahan kulit saya nie...Seriously, saya pun tak perasan dengan perubahan diri sendiri..Tapi, majoriti rakan taulan yang tegur dengan perubahan kulit saya.



Okiess, jom kita lihat 7 Hasil Kulit Cantik
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab  
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari


Do contact me,
Ramizah Rahman
+6019-4156087


No comments:

Post a Comment