Monday 17 February 2020

2 JAM SEHARI

Sedar tak sedar, dah 17 Februari 2020 hari nie. Alhamdulillah..11 hb hari tue, Miza dan rakan business memasing dah dapat bonus. Semua pakat nak lompat bintang. Mana taknya, memasing yang masih commit dengan kerja hakiki, tetap dapat buat yang terbaik untuk business nie. 

Dengan business online nie, 2 jam sehari jer nak guna. Income memasing lagi bertambah sejak buat business nie. Alhamdulillah..Ada yang buat tambang untuk anak balik ke universiti, ada yang bantu bayar bil-bil di rumah, ada yang boleh buat duit belanja extra untuk anak ke sekolah, ada yang dapat pilih sekolah terbaik untuk anak dan macam-macam lagi. 

Syukur Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah bagi nie. 

Bila Allah dah lorongkan kita di jalan betul, kita jalan jer terus. Jangan pandang belakang lagi. Tambahan pulak, bila kita dalam legasi yang besar. MYN-TDC. Legasi yang sangat dapat penghormatan daripada syarikat. Alhamdulillah...

Mehhh tengok sebahagian rakan kongsi yang meroket bulan Januari 2020.





SYABAS DAN TAHNIAH Miza ucapkan untuk diri sendiri dan rakan business. Pastikan bulan Februari nie, kita dapat extra lagi.

We Can Do It !!!!


Untuk bulan Februari 2020 nie, masih ada 4 slot kosong untuk Miza bimbing jana DUIT RAYA. In shaa Allah, dengan ilmu ZERO SPEED TDC, kita pasti dapat kejayaan. 

Boleh wasap Miza untuk dibimbing,
011-37897488

ramizahrahman09@yahoo.com

No comments:

Post a Comment