Saturday 5 October 2024

KEBAIKAN THERA PANTS

 Assalamualaikum. Selamat berhujung minggu :)

Mungkin ramai dah tahu kewujudan Thera Pants selepas dilancarkan pada tahun 2019. Alhamdulillah..permintaan sangat mendapat sambutan hebat.


Best kan bila hanya memakai Thera Pants, kita dapat semua (sihat & cantik) serentak. Kuncinya, pakailah secara konsisten. In shaa Allah..dalam seminggu memang boleh dapat result idaman.

Pada Miza, Thera Pants sangat bagus untuk sesiapa yang mencari legging terapi atau legging untuk shaping.



1. Warranty Seumur Hidup

Tiada lagi legging terapi kesihatan yang ada Warranty Seumur Hidup macam Thera Pants. Sama jugak macam korset Premium Beautiful sejak 32 tahun lalu hinggalah sekarang. Kualitinya tetap tip-top dan premium sama macam Thera Pants. Jika ada sebarang kerosakan, boleh jer hantar pada Miza SECARA PERCUMA.

2. Fabrik Tahan Lasak

Fabrik Thera Pants menggunakan teknologi Jepun dan US. Teknologi yang digunakan memberikan 'cooling sensation' kepada pemakai. Pemakai tidak akan merasa panas atau berpeluh. Teknologi tenunan honeycomb memberikan ketahanan kepada Thera Pants dan tidak mudah koyak.

3. Harga Berbaloi

Dengan ciri-ciri premium, harga Thera Pants sangatlah berbaloi. Warranty seumur hidup, fabrik berkualiti dan ciri-ciri yang terbaik. Thera Pants adalah pilihan terbaik untuk semua.

RAMIZAH RAHMAN
011-37897488

ramizahrahman09@yahoo.com

No comments:

Post a Comment