Saturday 20 October 2012

Aidilfitri 2012


Rasanya..baru jer kita semua sambut hari raya Aidilfitri kan..??

Tak lama lagi..Hari Raya Aidiladha pula menjelma..mungkin kepada sesiapa yang dah bekeluarga pasti terasa bahang apabila raya menjelma kan…iyer laa…bila raya,guna duit..kalau tak ada duit,camana nak buat persiapan raya..seperti beli baju raya,kasut raya,tudung raya,langsir baru,sarung kusyen baru..semuanya nak baru kan..tapi..yang ramai orang nanti-nantikan time raya nie..of course laaa duit raya kan..betul tak..??? So..semuanya perlukan duit..

Memang ramai yang beranggapan..ala..raya secara bersederhana pun dah cukup..tapi sekalipun bersederhana..perlu ada duit jugak..kalau tak ada duit..tak jadi jugak kan..??
Alhamdulillah..raya tahun nie saya raya memang penuh kesederhanaan..tahun nie juga alhamdulillah saya mampu bagi duit raya untuk my beloved mum,daddy, my grandmother & my little brother..tak lupa juga especially untuk anak-anak sedara saya yang ada 6 orang..semua dapat merasa duit raya saya..alhamdulillah..ada rezeki lebih..kita share sama-sama kan.. :)

Tapi..paling best sekali..untuk persiapan raya kali nie..semua saya dapat beli sendiri...dari shawl, baju kurung moden, kasut, beg tangan & paling best sekali raya tahun nie saya ada gadget baru iaitu samsung tablet. Alhamdulillah bersyukur sangat.. & untuk pengetahuan uolss shawl & baju raya saya from bandung tau..best sangat..yeehuu.. :)

Uolss mesti nak tengok gambar saya time raya Aidilfitri kan..jom kt layan gambar pulakss..theme purple for this year..zasss.. :)


Keluarga besar belah mak – Pak Su & Family, Pak Ngah & Family & My Family



My beloved family..Me, Mummy, Dad & Little Brother…2 orang kakak & abang saya beraya belah mertua mereka..





Masa untuk bermaafaan with my grandma..







Bermaafan with Pak Ngah & Mak Ngah






Bersalaman & bermaafan bersama my beloved family pulakss..





Camana uolss..enjoy tak..?? Okiess…untuk next entri nanti saya share gambar time raya haji pulakss ye..tema warna baju?? Tunggu….





No comments:

Post a Comment