Sunday 10 March 2013

Sabun Putih Ketiak & Eczema - Marine Essence


Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan. Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari! 

Sabun ni saya panggil sabun ketiak sebab........dapat mencerahkan bahagian pelipat-pelipat tu yang biasanya bila kurang diberi perhatian, dia jadi warna agak gelap dan kusam sikit kan.. tapi kena amalkan tiap-tiap hari la kan.. baru mujarab!!!

Biasanya area bawak ketiak, celah paha atau tempat-tempat yang agak terselindung senang berubah jadi warna gelap kalau jarang sental.

Kadang-kadang juga faktor hormon pon boleh menyebabkan kulit bahagian-bahagian tu gelap jugak. Untuk ibu mengandung, bahagian tertentu pun mudah jadi lebih gelap. Kesian kan ibu-ibu mengandung.. iye laa..kalo nak guna sabun2 lain yang banyak chemical nanti takut membahayakan baby pulak....So, uollss bole cuba sabun Marine Essence nie.


Sesuai jugak untuk baby yang ada eczema & masalah kulit sensitif

Sabun ni memgandungi garam buluh. Bagus untuk kulit sensitif, eczema dan sebagainya.Garam Buluh merupakan sumber yang kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit. Juga anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.
Selain itu ia mengandungi Gliserin yang tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit.Merupakan pelembap kulit yang terbaik. Aloe vera juga terdapat dalam sabun Marine Essence. Kebolehan aloe vera adalah untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.

Sabun ni ada 3 bar dalam satu kotak. 1 bar tu pon besar jugak, boleh potong 3 bahagian kalau nak jimat atau nak try-try dulu.

If you want trial ? Let's contact me 0194156087.



No comments:

Post a Comment