Thursday 9 January 2020

360 THERA PANTS

Assalamualaikum. Selamat pagi semua. :)


Hari nie Miza nak berkongsi tentang legging viral sekarang. 360 Thera Pants. Kenapa dipanggil 360 ya?


 LOCK-SUPPORT-LIFT-PUSH

360 Thera Pants nie sangat sesuai untuk yang kuat berjalan, banyak berdiri, ada masalah saraf, selalu sakit kaki. So, rekaan 360 Thera Pants memang sangat membantu untuk masalah-masalah macam tadi. Memang selesa bangat. Kaki nak krem pun tak sempat.

Kalo macam Miza dulu, baru lari 500m pun dah sakit kaki. Sakit betis lahh. Sedih rasa. Umur muda lagi. Tapi, sakit kaki tue macam orang berusia. Hehe..

Alhamdulillah. Sejak ber360 Thera Pants nie, lari 5km pun Onzz ajer. Lagi gian ada ler. Kihkih..



Okey. Nie Miza tunjukkan pandangan hadapan 360 Thera Pants yang toilet friendly. Kenapa Miza kata toilet friendly? Sebab nyaa..ada zip di bahagian depan 360 Thera Pants. So, senang ler kalo nak buang air kecil atau besar kan. Sangat menyenangkan untuk wanita yang berusia. :)


360 Thera Pants cover dari perut hingga buku kali. Best kan..? Yang mana suka pakai kat seluar kat bahagian dalam atau kain dalam ker sebelum nie, boleh laa cuba tukar dengan 360 Thera Pants yang ada Far Infra Red, Therapeutic dan Magnetic Crystals. Pakai sambil sihat. :)



Okey. Yang nie pulak 360 Thera Pants dari pandangan belakang. Seksi auww. Hehe..

Seksi di dalam. Legging viral nie, pakai kat dalam ye. Biar melekat di kulit kita. Baru ler dapat kaki kecil sambil tak mengadu sakit kaki dah. Kalau tidak, mesti suami kita yang jadi mangsa tolong urutkan. Iye dok..? Hehe..

Btw, yang mana nak tengok real 360 THERA PANTS, boleh hubungi Miza okey. Sementara sekarang masih ada harga promosi. Kalau terlepas, mahal pulak nak beli legging viral yang dah jadi kegilaan wanita kat luar sana. Out of stock dah 2 kali. Fuhhh..


RAMIZAH RAHMAN
011-37897488

ramizahrahman09@yahoo.com







No comments:

Post a Comment